AVATAR

 

jag kör igång på en gång, känner mig riktigt pepp och jag skulle inte bli förvånad om det dyker upp tex en liten 09 i bilder. I alla fall så var jag på bio ikväll med anna och sanna, såg avatar, jag tyckte den var jätte bra! dock var den väldigt lång vilket kändes, men helt klart bra ändå!

innan det var jag på ikano med pappa, köpte ny mobil vilket verkligen behövdes för min förra trodde den var uppkopplad till datorn hela tiden , dessutom har jag tappat minneskortet, så har inte haft en ringsingnal på ett halvår tror jag. aja den kommer i alla fall om drygt en vecka!

ne nu ska jag se om jag lägger in lite 09 bilder eller om det får bli i morgon, LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0