A lack of color

Fredag, eller nu egentligen lördag.. sak samma!
precis proppat i mig mängder med popcorn och cola framför en bra film med sanna! innan det var jag som sagt på ki boxning, som var  riktigt roligt, dock trodde jag det skulle vara mycket jobbigare, men om man använder rätt teknik ordentligt tror jg det kan bli det. så kommer absolut fortsätta gå på dem passen ibland. På söndag blir det träning igen, jag vill fan träna varje dag, mår toppen av det!
sitter förövrigt och lyssnar på min sweet lista, den är sweet hehe. funderar på om jag ska gå och lägga mig snart och det lutar åt det, ska bara slänga in lite halvgammla bilder här först, nånstans måste man ju slänga in dom. jaja LATER

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0