HEY HO LETS GO

sitter och tittar på lite olika biggest loser youtubeklipp, hah vad fan är det för fel på mig? 
jag vet inte varför jag tycker det är så jäkla bra haha, men det är så jävla fantastiskt att en del människor lyckas gå ner 70-100 kilo eller mer.  ae jag vet inte, men det är helt enkelt bra haha.
stockholmsresan med sanna är nästan helt fixat nu, var några tågbiljetter som krånglade bara sen är allt klart, wii ska bli så himla kul, längtar bajsmycket!
musikal på fredagen och sen shopping hela lördagen. aa underbart!
I morgon köper jag and same friends gym/friskisosvettis kort! ska bli skit kul, och jag är galet pepp på att börja träna igen. blir gym ibland, spinning ibland, yoga ibland, ki boxning ibland mm. och ja ska bli galet kul och varierat+ att jag dansar 2 gånger i veckan så nu jävlar asså!. ne nu ska jag åter gå till mina filmer höhö LATER

 

bäst att jag sätter igång med träningen ordentligt nu alltså, annars kommer jag säker bli som på den högra bilden om 30 år eller om 5 haha! 


Kommentarer
Postat av: LOVISA

Aloha KARIN!

Asså, haha jag älskar biggest looser också något fel är det, beroende framkallande!

Trevligt med stockholmsresan ochkså!

Så du fortsätter med dansen 2gg i veckan alltså? :)<3

2010-01-15 @ 23:03:45
URL: http://lovisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0