London baby!

Heeej!
i måndags kom jag hem från gransnäs, fina underbara Gransnäs. Det var en helt annan upplevelse att vara köksare. Man såg liksom alltihop från ett annat perspektiv. Jag vill berätta alltihop, jag vill dela med mig av alla roliga minnen. Men jag har inte den tiden, jag ska  nämligen iväg till London om några timmar med mamma! Det ska bli jätteroligt och ser verkligen fram imot det! Jag har också jättemånga bilder att dela med mig av! Men det får bli när jag har massor med slötid på mitt land, då har jag tid att lägga in och fixa iordning, skicka osv. Känner mig otroligt stressad hela tiden men hoppas jag får koppla av lite i London. Hoppas ni har en underbar sommar! kram karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0