Sista dagen som femtonåring

I går fyllde min Frida 16 år, grattis igen hun! Och i morgon är det min tur att fylla år, hela 16 år blir jag då. Men det känns på något sätt Som att jag redan är 16 år. Har kallat mig det några månader nu. Om någon ställer frågan; hur gammal är du? Då brukar jag svara 16, eller Snart, fyller år i juli. Men nu är det juli och jag fyller faktiskt 16 år, på riktigt. Men den där feman har liksom inte kommit på tal på ett tag.. men det betyder också att det bara är två år kvar tills 18 års dagen. But i guess att man ska försöka leva i nuet och inte 2år fram i tiden. Morgondagen blir nog super btw, Vickan och dom kommer nämligen hit, att ha familjen och vänner runt omkring sig är nog det bästa på hela dagen! Ne bara en halvtimme kvar som femtonåring! Ska gå och göra något spontant, som att kasta en kudde på min brosa eller nått... Later!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0