I wonder how it all will be

åhh vad  sommarlovet har gått snabbt, är jag förvånad? ne inte det minsta, sommarlov brukar ju gå alldeles för snabbt. Min födelsedag var riktigt bra och dagen efter gick vi på liseberg. Fast jag tror alla vi fyra har börjat tröttna på liseberg nu. Jag har varit på liseberg varje år ända sen jag var 2-3 + att de flesta år har jag varit där 2-3 gånger. Det är inte det att jag inte tycker om att åka karusellerna, eller äta sockervadd. Det är bara det att jag är så vann vid karusellerna, och man kan var allt ligger...Min familj var på gardaland för några år sen och det var så sjukt kul jämförst med liseberg! sjukt häftigt. Ska ni besöka italien, åk dit! vi åkte dit två dagar bara för att vi tyckte det var så roligt och att vi inte han allt på en dag!
annars tycker jag det är sjukt skönt att vara hemma nu, igår hade jag en riktigt mysig middag med fia och frida! drog sen vidare, han med en frukost på mcdonalds och kom hem långt efter solen hade gått upp. Dock var jag rätt tråkig och trött och bara allmänt sliten i slutet,( medan frida och fia skrattade åt precis allting, haha) liksom jag varit hela dagen. Följde med pappa och köpte färg till köket, och i morgon ska här målas! åh längtar så sjukt mycket tills köket kommer! Ikväll blev det en riktigt lugn kväll, hyrde film med mamma.  kommer kanske upp lite inlägg här snart, med lite olika bilder.. får se hur mycket jag orkar, är fortfarande trött efter nattens bravader! LATER
bild från gransnäs

Kommentarer
Postat av: matilda

gryymm bild! hallå mer bilder kaka :)

2010-08-06 @ 22:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0