hero´s song

lite fint jag sparat på datorn som jag gärna skulle vilja ha typ... nu? tittade också runt precis på lite fina kläningar, till avslutningen jag drömmde var om en månad ungefär, underbart! dock inte sant, dessutom lite tidigt att börja titta redan nu, eller? började plugga lite försent men sen satt jag faktiskt med näsan i böckerna, okej blev lite för långa pauser ibland men jag orkade verkligen inte. åhh att det ska vara så himla tråkigt att plugga. dessutom bara rann tiden iväg.. utan att jag fått överdrivet mycket gjort. nu får spotify och datorn rädda mig ett tag. men måste verkligen sätta igång igen snart. förstår verkligen inte hur jag ska få ihop den här veckan med läxor, prov, dans och träning. Det återstår att se. LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0