SÖNDAG

klockan 3 idag åkte jag iväg för dans. mycket trevligt. Har missat en lektion i denna gruppen så har inte kunnat början på koreografin, men idag satte jag den! riktigt skönt. fick också reda på att vi ska göra två till korta danser, en lite mer "tjejig, typ Im so hot shake shake" haha ni fattar. så nu blir det alltså 5 korta danser att hålla reda på! ae hur ska detta gå...
kul är det i alla fall!

karin och peter kom hit nu på kvällen så jag satt lite med de vuxna och pratade och så ( lite vuxen poäng där!)
gick dock till datorn efter ett tag... tittade igenom massor med gransnäs bilder. Sitter och fån ler till varje bild, så himla mycket minnen! Jag får en sån konstig härlig känsla varje gång jag tänker på gransnäs. åhh ingen som inte har varit där kan förstå hur det känns, den är magisk. Jag vill bara skratta och gråta på samma gång, av lycka och av saknad.

sitter och tittar på wallander med en popcorn skål(har blivit som en drog på senaste tiden, ikke ok) nu tar snart reklamen slut så ska återgå till popcornskålen och cola till det såklart! mums. veckan blir allt annat än lugn, så blir nog inte så många inlägg, eller så blir det massor eftersom jag jämt försöker hitta en ursäkt att komma undan allt plugg, ikke ok det heller. Ne nu Wallander. LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0