EN ONSDAG OCH EN TELENORBUTIK

I dag gick jag i alla fall till skolan, det känndes rätt okej i halsen och dessutom gick vi bara till halv 12. Jag gick hem, sov några timmar tills jag åkte in till stan. Köpte träningskläder/dansskor. och lite rengörings grejer till ansiktet. Men det viktigaste jag skulle göra var att fixa min mobil som varit anstängd sen söndags/lördags någongång. Lämnade in den och de sa att det skulle ta ca en halvtimme, så jag gick tillbaka dit efter en halvtimme. Han som jag hade lämnat in den till hade gått så det var istället en jättesnygg kille som jobbade nu. Jag frågade om mobilen och han sa att den var tvungen att vara inkopplad till datorn ett tag. Ja okej, så där stod jag i den lilla butiken och visste inte riktigt vad jag skulle göra. PINSAM TYSTNAD uppstod. Han försökte nog bryta den så han frågade vad jag hade köpt eftersom jag hade påsar i handen. - träningskläder svarade jag, han flinade och sa jaha va roligt då. - jo jag tänkte att jag skulle komma igång lite nu sa jag sen utan att tänka innan. det skulle jag inte sagt för jag bara kände att jag blev tomatröd i hela fejan haha. men han flinade bara och började istället bara babbla på om massa frågor som gymnasiet och hans jobb och blabla stod säkert där och snacka i en kvart. HAHA hållde på att dö. okej, nej detta låter inte ett dugg pinsamt men det VAR det.  hela situationen och den lilla lilla butiken, en tomatröd jag och en ursnygg kille. haha jaja, sånt händer. Även fast det inte gjorde saken bättre att ALLA mina saker i mobilen hade försvunnit, alla bilder, alla låtar, alla kontakter alla apps och ja ni fattar. ALLT, buhu:(
aja, LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0