1 maj

känns bra att det är första maj i dag, det är liksom maj! MAJ?! bara en månad och sen är det sommar och lov. mm underbart!
valborg igår och fia gummans födelsedag! grattis socker! love you<3
kvällen började hemma hos fia, där vi åt drack och hade det jättetrevligt! sen drog vi vidare till oliver, där det var massa folk. alla var glada och dansade och hade det allmänt trevligt! blev dock lite tråkigheter i slutet, menmen.
är dock jättesur för att min mobil har stannat och jag vet ifan hur man löser detta tråkiga i-lands problem!
i dag ska familjen inviga grillen! sen blir det antingen att chilla med vänner eller chilla med popcornskålen! chillidill blir det i alla fall. i morgon kanske det hittas på någonting för vi är lediga på måndag! så blir en liten långhelg.
jaja nu ska jag återgå till musiken och städningen av mitt rum!
LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0