like a flower in the sun

HOLA! är lediga idag! eller lediga från skolan i alla fall. vi har operationdagsverke. vi ska samla in pengar till barn i Afrika tror jag det var iår.  Har rensat ogräs i trädgården och städat lite i köket, ska nog kanske göra någon mer insatts snart, men tänkte få undan lite plugg först, skulle bara ta en matpaus hehe.
I går var jag på stan, köpte två klänningar och en byxdress. klänningarna tänkte jag ha på mig på avslutningsmiddagen och skolavslutningen! så slipper all ångest om att hitta snygga klänninar. dock vet jag inte riktigt vilken jag ska ha till vad... men är nästan säker i alla fall. byxdressen var otroligt slapp och skön så den kommer användas flitigt i sommar. Nu ska jag plugga lite och sen städa det sista. LETERO

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0