when the stars go blue

hello!
veckorna går sjukt snabbt, det är nästan så att jag vill stanna tiden och njuta av att vara ung och dum och 15 år! men bara nästan, för hur sjukt skönt kommer det inte bli med sommarlov om 4 veckor! dock känns det inte alls som det på grund av att det känns som mars väder typ.. men sommaren kommer väl också förhoppningsvis så småningom! har trännat idag! blev ett spinn 70, det känns i benen kan jag lova, + att jag cyklade dit (haha fick skjuss hem för att jag var helt slut efter passet) dock har jag proppat i mig massa mat nu så träningen gav väl inte världens bästa resultat men man mår bättre i alla fall! I går invigde jag longboarden btw, sjukt kul! jag och fia tog en liten åktur här runt omkring, haha gjorde väldens fulaste vurpa, typ i slow motion, ae gårinte att förklara, så jävla fult! underbart skönt med långhelg i morgon föresten, LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0