I can not decide

 

Endast tre veckor kvar sen är det lov som gäller! U N D E R B A R T!


problemet är bara att den 10 juni vill man vara fin, som i mitt fall och många andra tjejer vill man ha en fin klänning.synd att jag min klant hittade inte bara en klänningen utan ungifär 50 st klänningar. Som ni vet är det oftast (förhoppningsvis) varm i juni. Då är det liksom inte lägge att ha på sig 50 klänningar, inte ens 2. ne jag tänkte mig mer ...1. HUR FAN SKA MAN KUNNA VÄLJA EN?! gjorde i alla fall ett litet fint collage (picasa in my heart) på några favoriter, gillar 12 vänster till höger, upp -ner räknat. Men kom sen inte på ett enda annat tillfälle som jag skulle använda den på... surt. så efter lite tjaffs i min hjärna, där en del verkligen skriker efter den och den andra är smartare delen tänker realistiskt. Så kom vi gemensamt fram till att det är smartare att köpa en klänning man kan använda i sommar, eller i alla fall använda på flera tillfällen. Dessutom är inte alla klänningar direkt världens billigaste så då är det ännu en anledning. jag har i alla fall inte tänkt lägga dryga 1000 lappen på en klänning och sen använda den EN gång, känns en gnuta onödigt. så lite billigare, och lite mer användbar!

Nästan ingen av klänningarna över är sådana klänningar som man har mycket användning för, men galet snygga är de allihoppa, allihoppa, allihoppa! rumpnissar är vi ... okej, ne nu är jag trött, och OJ klockan var inte lite heller. måste verkl i g en sov... zzzzZZz  okej okej, KUL. ne men jag säger väl hej från mig och så ses vi.. LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0