me right now, between almost everything

Jag vet inte hur många inlägg jag har nämnt eller skrivit om hur långt det är kvar till sommarlovet eller hur mycket jag längtar dit. Det går ju snart inte ens att räkna på fingrarna. Men faktum är att jag faktisk inte känner mig redo för sommaren, om man ens kan vara "inte redo" för vad är det man ska vara redo för? ae jag har i alla fall inte svaret, men på nått sätt vill jag inte sluta nian, jag vill spola tillbaka några månader och leva dom igen. Få en chans att ändra på en del saker. och verkligen njuta av att vara ung, dessutom skulle jag då lagt mer tid på skolan. Men vad gör det idag när jag vet att jag kommer in på gymnasiet? för det är ju ändå det viktigaste. Men det är klart att jag tycker det ska bli så himla skönt med lov, vem tycker inte? Men allt blir så förendrat, nya människor, ny skola, ny utbildning och ja, det mesta kommer bli nytt i mitt liv. Men någonting jag riktigt längtar efter är att få bara göra massor med spontana saker, dock tror jag inte jag kommer få så mycket tid för det i sommar. Har så mycket annat på gång nu känner jag, vill ju hinna med att bara ta det lugnt, små resor kanske, eller bara dra med vännerna ut på någon brygga och sitta där tills det blir ljust igen, ni vet, spontana saker! för annars är jag inte en såndan person så ofta, jag är ibland världens lataste,tråkigaste,osocialaste person som har tv:n som sin bästa vän alldeles för många kvällar i veckan. Men alla har vi våra brister. Jag har i alla fall världensbästa vänner som är alldeles för snälla som allt för ofta förstår min lila drog, hehe. Ne okej, så farligt är det kanske inte... menmen. Nu ska jag ta och sova så jag i alla fall är lite utvilad i morgon. LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0