Always love, don´t wait till the finish line

idag var det ekholmsklassikern på min skola, jag frida och fia åkte inlines, letade fram ett par gammla i gårkväll. Sämsta jag någonsin testat, inget glid alls så det var så jävla frusterande när man inte kom någonstans, frida och fia kunnde lugnt glida med asfalten och ta det lugnt medan jag några meter bakom kämpade för att inte komma allt för mycket efter... känndes som jag sprang med stora betongklumpar på fötterna, inte ens i nedförsbacke kunnde dom ge med sig! säger som min kära vän sanna brukar säga.. AEEEE!!!!!! aja, vi klarade tiden i alla fall. Ont i fötterna har jag också, inte k u l. Ne nu ska jag sluta klaga...
Mamma och jag har sutit och drömt oss bort till något varmare ställe, finns så många fina platser på den här planeten! Har även kollat upp vår lila trip till London i sommar, awesome. Nu blir det snart sängen, är så himla trött. LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0