everybody needs a song

Första advent!  dock känns det inte ett piss som första advent, ingen julstämning alls i huset, och själv sitter jag coh dricker en smothie med hallon och blåbär... sommar? hah inte okej, borde ju knappra på pepparkakor nu ju. Men men mamma och jag ska snart ha ett "planeringsmöte" som mamma så fint kallade det angående usa. Måste börja skriva snart.. segast.se
Annars så har dagen rullat på. kom hem från dansen runt 5 och somnade sen direkt. Antar att jag tog igen lite förlorad sömn från veckan. Men vaknade prick 1900, satte på gosipgirl, blinkade, tittade igen och vips så var klockan 1950 haha fail. Aja ska ta igen det nu på datorn!
I'm here for you darling
mina mongon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0