walking down the street

Min helg har varit awesome. Rolig fredag med fia och lovisa! På lördagen träffade jag massa underbara saknade människor, plus nya härliga människor!
Idag har jag jobbat, dansat och tittat på film med mammi.
Tänkte bara slänga in ett litet "mina föräldrar är bäst ibland" kommentar också. Inte nog med att de betalar usa( om jag blir antagen) utan jag ska få följa med en bästavän utomlands nu i vinter! hur fucking awesome är inte det!? Dock är dealen för att jag ska få åka att jag kommer få offra något annat i vår. Men det är det värt! värme,sol, hav,bränna, solnedgång, shopping, nya människor, party, godmat, bästavän, en supergo mammakarin och lilla moi. SÅ himla kul. längtar så jag snart spricker. xx

Kommentarer
Postat av: sanna

UNDERBAAAAAAART BÄBIS <3

2010-10-26 @ 16:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0