the future is not that far away

kvällen igår var riktigt rolig! kom hem vid halv 4 så sov till ungefär halv 2. hatar när man vaknar för sent, jättejobbigt tycker jag. Känns som man missar ungefär halva dagen då. Den här veckan ska jag komma igång med träningen hade jag tänkt. på nått sätt i alla fall, får se om jag köper gymkort eller om jag tar på mig löparskorna och ger mig ut i spåret. Det återstår att se helt enkelt. Nu hade jag tänkt att städa klart mitt rum samtidigt som jag lyssnar på bon iver sen kanske sätta på någon bra söndagsfilm. Borde försöka kolla igenom plugget också men får se lite. LATER
skönaste london bilden, utan tvekan haha.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hej!

Hur är det med dig?? :)

2010-09-06 @ 13:01:08
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0