rewind

Åkte hemmifrån klockan 8 på morgonen och kom inte hem förens halv 1 i går. Men det var det värt!
Efter skolan satte jag mig på coffehouse by george med ebba och fia, mycket trevligt! sen drog dock fia men ebba och jag satt kvar där tills halv 7 och så gick vi lite på stan tills 7. Fick med mig två ringar hem också, nice.
Sen mötte ebba och jag upp fia och olivia och så gick vi på the project, rewind! som var grymt grymt bra! alla var så duktiga.  Efter det gick fia olivia och jag upp till anna, sanna martina och frida för en trevlig fika!

Hände en as läskig grej när jag gick hem från bussen sen på kvällen. Jag och en man till går av bussen och han går några meter framför mig, när vi gått några hundra meter vänder han sig jättesnabbt om och bara tittar på mig. Jag håler på att pissa på mig och skriker till haha. Men han ursäktade sig sen och sa att han blev rädd av min skugga, båda började skratta lite och så började vi prata om allt läskigt som har hänt nu linköping, det visade sig också att han bodde på samma gata som mig fast på andra sidan vägen. Sa dock inte var jag bodde utan gick vidare.. ( man vet ju aldrig haha ) ae, allt som har hänt i linköping på senaste tiden skrämmer verkligen upp mig!

nu blir det att åka in till jobbet och sen fortsätta med garderoben! hoppas på att allt blir klart idag, vi skulle också åka in till mio men mamma har kanske fått maginfluensa...
ta hand om er! later.



saknar spanien, galen, skön och underbar vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0