shakespeare med en touch av bounce

Ligger och har ångest för att det endast är 10 minuter kvar av lovet. Det har gått så himla snabbt. Dock känner jag mig inte ett dugg utvilad. Men har haft riktigt bra dagar på lovet så är mer än nöjd med det i alla fall... trots att jag känner mig tröttare nu än före.
I torsdags var jag i motala med sanna och frida! Det var trevligt, bara det att jag kom hem när mamma satt och åt frukost ehe. Sov till halv 3 och åkte sen in och jobbade vilket var h e m s k t. Men kvällen blev mycket bättre! hängde med sofia ut till berg för lite trevligheter. Dansade och pratade med massor med nytt folk.
På lördagsmorgonen åkte jag och mamma till huvudstaden för att möta upp Vickan och Carin, åt god lunch och gick sedan på musikal. Romeo & julia såg vi och den var verkligen GRYM! så sjukt bra. Det var nämligen två bounce medlemar som stod för koegrafin! sången var fantastisk och blev typ kär i en skådespelare,  dock spelade han ju bara men så jävla sköön! Ae, har ni möjligheten... SE DEN! Tror det var den bästa jag har varit på hittils även fast jag tyckt många andra också varit bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0