låt det va som i en film




Min fina bror och hans balpartner Nina!
Direkt efter siesta åkte jag in för att titta på min brors bal! Har många fina bilder men får lägga in dem i ett speciellt inlägg sen tänkte jag.

Har inte ängnat många minuter åt denna blogg på ett par veckor nu, känner väl att det snart är dags att helt gå över till min andra blogg. Den som till 90 % handlar om usa och kommer till hundra  procent sen just handla om USA. Idag fick jag ett så jäkla gott besked och det gjorde att jag är så himla taggad på detta år samtidigt som jag inte kan låta bli att vara lite ledsen. Men det har jag skrivit om så många gånger, ni veeeeet  redan att jag kommer sakna er!!!!!

Sista lektionen i dag också. Sista lektionen på katedralskolan på 1 år och 2 månader ungefär. känns jättekonstigt.
Har så jättemycket mer att skriva men det får bli i ett annat inlägg för nu ska jag göra iordning lite i mitt rum.
Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0