gone for the weekend

Jag är en usel bloggarna. Men jag är massor andra saker med, tur det. Den här veckan har jag varit riktigt duktig tycker jag, om man bortser plugg delen och att blogga då.. Har tränat rätt mycket och idag dansade jag så jag kännde mig som jag vet inte vad! men kul var det och jobbigt!
I morgon tar jag och louise bussen till göteborg för avresehelg med massa andra utbytesstudenter. Har nästan inga förväntningar så det kan nog bara bli bra. ska bli riktigt roligt faktiskt. Dock kommer jag känna mig stressad hela tiden då jag har två prov på måndag! när ska jag liksom hinna plugga till dem? mysterium.

Annars så saknar jag att ha en riktigt myskväll med s & a,  så som vi så ofta gjorde förut. hyrde film, åt gott, pratade, skrattade och bara hade en fin kväll.



Kommentarer
Postat av: fia

hihi. taack :D jo hon ska faktiskt göra det ;) <3

2011-03-21 @ 17:46:22
URL: http://bjursaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0