lördag 27

Spelat cup hela dagen i rydshallen i dag- var väldigt opepp på morgonen men sen när jag väl kom igång var det riktigt kul och vi slutade på en 3:de plats. så det ska vi ändå va nöjda med. så har min dag sett ut. sen när jag kom hem fingrade jag lite på en av julklapparna, såg film och käkade pizza, det var mina ben förkänta :). har jätte ont i dom sen cupen...

la föresten in lite bilder sen jag var hos mina kusiner här under, inte världens finaste bilder precis men var bara tvungen att testa det nya objektivet lite :) 

kl är nu 00.20 så går nog och lägger mig snart. är så trött, och i morron blir det lång promenad med fritte och kanske matilda? skulle egentligen sovit hos frida med dom i dag men tråkmåns är jag och pallade helt enkelt int. aja pööööööös /k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0