remember me when you lose me

hello you.

ska plugga egentligen, och oups se hur det går med det. Har väldigt dåligt samvete i dag. ätigt massor med onyttiga saker, inte pluggar fast jag har lovat mig själv att jag skulle, fy skäms! aja snart julov i alla fall, ska inte bli lite nice asså(:

var på stan med sanna i dag, vi handlade lite julklappar och så, alltid lika trevligt med den kycklingen <3

Har hunnit med att skriva önskelista också( hur?, jo juste jag pluggade ju INTE) den ser ut så här:

Pengar
prisentkort, olika
locktång
parfym
pengar
pengar
pengar

vilken fantasi hu? ne men egentligen önskar jag mig ingenting?  eller jo pengar.
ni ska veta att den inte ser ut som dem andra åren, de hade minst 25 saker uppskrivna, minst

ett grattis till min pappa som fyller gammal idag, grattis (: ett plus är ju att jag får träffa dig på din födelsedag... surt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0