when you look me in the eyes

Heeeeeeeeej,  I tre dagar nu har vi haft utvärderingar i skolan, jätte tråkit verkligen. man ska utvärdera sig själv och sen ska lärarna ge komentarer. och jag hm spanskan, ojojoj ett skämt nästan. men i dom andra ämnerna gick det väl ganska hyffsat. nu sitter jag och försöker plugga lite matte, får se hur det går. Men vet ni ? nu är det bara 16 dagar kvar tills sanna och jag åker till stockholm. jipppi, ska bli så himla kul, har inte vart på stan eller köpt nått på typ 2 månader, har försökt sparat så mycket pengar som möljigt, så det bara kryper i kroppen på mig. Har inte skrivit på nåra dagar så i söndags var jag liten stund med sanni, vi gick en promenad och tog lite kort. I
Måndags var jag med älskling. och i går åkte anna,sanna,frida och jag ner till stan och fikade lite, sen gick jag,frida och sanna till ljunkan för att träna. jätte skönt. kraaaaaaaaam /k




(några) av bilderna vi tog, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0