friends

.... är nog en av dom bästa serierna som gjords! såg nyss x antal avsnitt och såg även det sista avsnittet, och det är för sorligt ! buhu, önskar så jävla mycket att dom ska göra en film också, den skulle kunna bli så jävla bra! man vill ju veta vad som händer med allt sen liksom... åååååh fatta vad tjurig jag är nu! googlade lite förutom och hitta att när det sista avsnittet gick för första gången så sågs det av 57 miljoner människor. liksom fatta hur mycket pengar dom skulle tjäna på att göra en film! och så hittade jag 2 till saker som en gjorde mig först glad och sen ledsen och den andra mig bara deprimerad höhö. Den första var att dom s k u l l e göra en film och premiären skulle visas i sluten av 2007. great synd bara att det är 2009 och jag har då inte sett nån film?;p sen hittade jag att dom inte skulle göra någon film så du blev jag ännu mer tjurig och satt och tittade på avsnitt från första säsongen, söta dom var då :) aja vänner is the shit / tv nörden her self.

haha, en mega stor kyss till den som faktiskt orkade läsa igenom. förövrigt har jag varit på dans i dag och ja kollat på x antal vänner säsonger. xo/k





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0