090409

god morgon. jag är uppe rätt tidigt i dag, måste hinna greja massor innan 13.50. usch vill inte änns tänka på vad jag ska göra då! ska till tandläkaren... gillar inte när någon gräver i min mun, ne usch. men får hoppas att jag överlever. har inte skrivit på ett tag eller snarare en vecka. men så kan det va i bland (: men det är ju lov :D och det har börjat super förutom att jag är sjuk.. :/  så här har det sett ut:

fredag-söndag= gransnäs, som var hur bra som hälst, alla människor är så underbara! på söndag kväll chillade jag och sanna med en bra film och choklad.(:
måndag= jag och sanna drog oss ner till stan för att äta glass, bosses ofc. senare på kvällen så bakade vi choklad smet tsm med nea,(skulle egentligen bli en skit god choklad tårta) men vi tog med smeten och satte oss vid t-bryggan med massa filtar, ljus och liknade. hade en riktigt trevlig pratstund också. mycket värd kväll! matilda drog också till varmare bredgrader. hoppas hon har det helt underbart. saknar dej hjärtat<3
tisdag= jag gjorde absolut ingenting på hela dagen. var sjuk... surt
onsdag= drog mig ner till ekh centrum med sanna oh mötte vi upp nea för b&j och filmmys. blev 3 filmer & tre b&j. låg bara och slappa framför filmerna. perfekt för sanna började också känna sig sjuk, och med tanke på att jag redan var det så var det som sagt perfekt. 

idag torsdag så har jag som sagt lite att fixa här hemma. sen får jag väl se vad som händer. ska väl försöka få in lite bilder på bloggen bla. seee yaa /k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0