slapp söndag

Jag har absolut ingenting att göra, men det gillar jag faktiskt.. för stunden. Så tänkte bara skriva ett blogginlägg för att fylla ut tiden....

Är jag väldigt mycket efter nu eller har ni också hört att dom 4 svenskar som ligger bakom sidan the pirate bay har dömts till ett års fängelse och 39 miljoner i skadestånd! Gick in på aftonbladet och där stod det att flera amerikanska filmbolag var väldigt upprörda, vilket man kan förstå. tänk hur mycket pengar dom har förlorat på det här. Man kan ju inte låta bli att bli lite rädd i alla fall, har inte vågat ladda ner något..  än.. tror ioförsig inte det spelar någon roll om jag laddar ner 1 film men ändå liksom...

Hade som sagt dans i dag. Kul som alltid och nu har vi gjort klart våran koreografin. Den är apsvår men rätt grym. får hoppas allt sitter tills uppvisningen bara!

tjingeling /k



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0