new york

Har precis tittat klart på semestersvenskarna, och det är så bra! fick rysningar i hela kroppen när jag kollar på det, dom verkar ha så bra gemenskap och så himla härligt där nere i thailand.  jag tror jag vet vad jag ska bli dom första åren av mitt vuxna liv, fast det är nått jag inte vill göra hela livet,  känns som en sån sak man gör när man är ung (: I alla fall så blir det att kolla på nattbasken på min skola ikväll. btw så är det förskräckligt skönt med fredag! ciao /k



(sanna lyssna, den gick inte som jag försökte "sjunga" den är bra, jag lovar. ) + att den är så himla skön att lyssna på. perfekt plugg musik;)

Kommentarer
Postat av: Viktoria ♥

kan testa om den går att plugga till nu...! =)

2009-04-26 @ 20:06:52
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0