Säg ingenting till mig

sitter och lyssnar på melissa horns nya, och den är ju helt toppen!
gick hem efter spanskan idag, bestämde mig redan i morse att jag förmodligen inte skulle gå på matten men sen fick jag faktiskt rätt ont i huvet så gick hem ändå. sov lite sen tittade jag på tv, sov, tittade på tv och ja jag älskar mitt liv just nu!<3... eller inte. vill ha julov, det kommer bli great, det har jag bestämt, det ända som är dåligt är att anna och sanna bajs förmodligen inte kommer vara hemma så mycket..
hoppas på att få träffa hanna och jakob också! eller jag hoppas inte, jag ska träffa dem, punkt slut! dessutom är det många andra som också är saknade just nu + att jag vill umgås med mina tjejor. men det kommer bli bra, jag ska göra det bra:) LATER
söta tärnor från lucian!

Kommentarer
Postat av: sannie

ha en fortsatt fin och jävligt kall dag :)

2009-12-17 @ 16:12:58
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0