fruktsallad

första dagen i skolan efter en hel vecka hemma. och usch, kännde mig allmänt trött och bara hängig. Dagen gjordes ju inte bättre genom att jag hade ont i hela kroppen! gick inte att gå, det bara värkte i benen! fy fan.. undrar seriöst vad det är för så ont får man ju inte efter träningsvärk, eller?  i alla fall överlevde jag dagen, och efteråt cykla frida och jag hem till mig, gick till centrum och köpte massa frukt, gjorde fruktsallad med glass till. guuuuuud va gotti gott det var då! såg lite av systrar i jeans 2 till också. hann inte se så länge, la oss och sov... alldeles för länge... vaknade 20över10 och ba , ojdå. haha. vi är så jävla trötta!
slapp dag i morron, slutar ett! skönt (y)  ciao/k



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0