I don't belong there

mums på inlägget här nedanför, alla fyra lika snygga ju! vill ha ett par nya klackskor till våren och så. dom från bianco är lite dyrare och dom från hm lite billigare.... får se vad min ekonomi tillåter:)  sen finns det ju ton med andra snygga skor som man såklart vill ha... knepigt. synd att man inte är gjord av pengar.

slutade skolan 10 över 3. så har vart hemma en stund nu. väntar på frida, hon och sanna bakar. får hoppas det blir bra hehe. frida och jag tänkte nämligen gå en promenad. skönt. va ett tag sen vi gick nu, måste komma igång lite nu va. fast först ska jag nog ta och plugga lite matte. På tal om matte så hade vi matteprov i dag! oförbirätt (stavning..?) jävla bajs lärare, jag hatar oförbirätt, om jag vill ha bra betyg så måste jag plugga... så är det med mig, det är så jag gör nu och kommer göra i framtiden. då vill jag inte ha masssa bullshit om att hon hade glömt att säga till oss och bla bla bla, det är väl bara att ha provet  vecka 9 eller? aja suger ändå på matte så får väl hoppas jag får g i alla fall, sen är det väl bara att jobba vidare. aja ha det bra pusssar! /k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0