mud mask

heej ni fina.  haft ledigt i dag så åkte in till stan med f&s= frida&sanna=friskis&svettis, hahah smart va? eller bara ett tecken på min dåliga humor,. jaja i alla fall åkte jag hem efter en stund av flera anledningar, en var att jag inte mådde så bra, ont i huvudet bla... fick med mig en ansiksmask från make up store i alla fall, (har precis testat den, skit bra!) hittade inget mer + att pengarna börjar ta slut ;s när jag väl kom hem tog jag en huvudvärkstabblet och la mig och sov, han inte sova så länge innan frida och jag drog oss iväg till f&s för ett medel pass, börjar kännas tråkigt, måste börja variera oss lite mer.... ne nu är kl lite för mycket, ska ta och läsa igenom biologiläxan och sen sova. godnatt /k







titta vad jag hitta (:  allt en riktig liten poser! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0