slutat

dagen har bestått av skola,fruktsallad,träning, och plugg. skönt men friskis och svettis faktiskt. köpte kort för säsongen, de sa att man känade  på det. eftersom en gång kostar 70 kronor... blir rätt dyrt i längden. och eftersom kortet bara kosta 400 + 100 för medlemsavgift så tyckte mamma att det var lika bra. ja min lilla mamma hängde med mig idag. Sen efter var det bara hem och plugga till teknik provet, tror jag kommer klara det men får se hur det blir med det där lilla extra som behövs för vg haha aja får väl hoppas på det bästa!  

en sak som är lite sorgligt är att jag har nu slutat i kenty. Det var riktigt roligt så länge det varade, verkligen. men jag tyckte helt enkelt inte det var roligt att gå på träningarna längre och eftersom vårt "ursprungslag" inte längre fanns så flyttades vi som var kvar upp till u-laget. Jag tyckte först det verkade roligt, men insåg snabbt att jag inte kommer tycka det i längden. Jag får ta och hålla igång på annat sätt helt enkelt, sätt jag tycker är roliga. kommer sakna allt och alla. cuperna,matcherna,människorna ja allt. tack för mig ni är bäst!

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0