AS THE TASTE OF SUGAR

s-s-snyggt. satte ihop ett collage, vet inte varför? men fan vad shopping sugen jag blev... det här är bara en liten liten LITEN del av vad jag satt dregglad över..(ok lite överdrivet, men ändå!) sen när jag var klar tänkte jag att fan vad tråkigt jag är, bara svart och grått nästan? haha så la till väskan i hörnet, den var faktiskt rätt snygg ändå. jaja slutbabblat. i morgon blir det idrott,engelska och bio+sovmorgon, chillidill. nu är kl alldeles för mycket för den här lilla flickan att vara uppe så här sent så det är bara att bums gå och lägga sig, chingaling /k

Kommentarer
Postat av: Jennyh ♡

Finfint!

2009-11-04 @ 23:22:45
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0