C to the R to the A to the P

jag var faktiskt ute och sprang igår! hur duktig?! 
blev väl inte jätte mycket gjort med pluggandet men i alla fall! 
ska bort i helgen så kommer inte ha någon tid att plugga alls, så tänkte att jag skulle försöka göra klart min bilduppgift idag, eller i alla fall skriva texten och nästan vara klart med själva bilden. För det första har jag glömt bilden i skolan (den som jag ska måla av) dessutom har jag inte skrivit upp konstärens namn någonstans så går inte att hitta på datorn. Framför mig har jag ett papper med tre träd och en v formad rund sak som ska föreställa en sjö.  och detta ska alltså vara klart tills på måndag. hinner inte göra någonting i morgon eftersom tåget går rätt så tidigt... okej jag är körd:(

Kommentarer
Postat av: sanna

svar: hahah ja det är dt, fett bra :D

2009-11-19 @ 19:38:37
URL: http://sssssssanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0