be careful, I don´t wanna see you hurt

trevlig helg, har spenderat den på gransnäs och jag blir så grymt jävla glad av de fantastiska människorna så det inte är sant!
aja i morgon ska jag på new moon med neapea, ska bli superkul! tänkte även sitta uppe halva natten och skriva lite om kina. låter kul?  åh ja. har inte riktigt bestämmt mig hur jag ska göra imorgon.. börjar nämligen rätt så sent, har en lektion och sen håltimme i tre timmar och sen mt och spanska.. inte så värt att gå på första lektionen men gör nog det ändå. inte många veckor kvar tills betygen sätts nu ju.. aja LATER

Kommentarer
Postat av: J U L I A

sv: tusen tack! :D

2009-11-24 @ 15:41:48
URL: http://byjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0