Kvar i nått jag lämnat

(bild tagen för lite mer en ett år sen)
åh, blir så trött på mig själv! jag har verkligen sagt till mig själv att " ja nu ska jag verkligen ta tag i skolan ordentligt och höja en del betyg så jag kommer in på vad jag vill utan problem. men ändå sitter jag här och skiter fulständigt i den där jäkla spanskan.. ok kan ju va att jag inte gillar spanska och att jag inte gillar sättet vi jobbar ALLS. men ändå! åh blir så trött på mig själv.. aja varit på öppethus idag på folkunga.. internationell verkade faktiskt rätt kul men sen vet man adrig som sagt. puss.

Kommentarer
Postat av: Annie

Fin bild!

2009-11-15 @ 19:51:12
URL: http://fashionsquare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0