natti natti

Ska väl ta och sova snart, tänkte bara skriva av mig lite..
åkte in till stan med sanna efter skolan, har kollat ett tag på en tunika inne på bikbok, såg att de var 50% rea på den nu, så den blir min på tisdag (om den finns kvar! )  ska även köpa lite andra saker då. haha sanna och jag satt och gjorde listor på det vi ska köpa( hehe) på steve´s, fikade och pluggade gjorde vi också försig. Sen drog sanna hem och jag gick ner till dansen, satt där i 50 min... segt, men det gick ändå. Dansen gick jätte bra idag! var skitroligt och man kände verkligen att man vågar ta ut mer nu, åh längtar redan tills söndag! aja, skulle egentligen skrivit lite frågor i svenska nu, men pallar inte det helt enkelt. får hoppas att det räcker med att ha läst boken... åhh juste! får inte glöma berätta att mitt nya objektiv är uppbakat och provat! natti natti /k
lite sommar i bloggen nu i oktober skadar ju inte:)

Kommentarer
Postat av: sanna

men nu vart jag arg..

vi hade planerat att shoppa den 26:de på lovet!

du får fan vänta tills då innnan du shoppar upp dina pengar din gås, jag som ska va duktig för engångsskull :(

2009-10-16 @ 17:31:36
URL: http://sssssssanna.blogg.se/
Postat av: karin

haha, du glömer att jag är duktigare än dej! hihi.ska bara köpa tunikan så inte den tar slut och sen ett par strumpbyxor, det är inte hela barnbidraget :)

2009-10-16 @ 17:34:27
URL: http://kariinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0