bang bom krach

haha, aj. jag gick precis in i en hård träkant, och har nu ett litet hack i vänstra tinigen, bra karin bra. har ett berg av kartonger i vårat vardagsrum nu. på måndag börjar de riva ut köket och sätter dit det nya! ska bli riktigt spännande!  dock är jag lite orolig för hur man ska få någon mat i magen utan ett kök. blir väl rätt mycket att äta ute, take away och så. sen skulle vi försöka ha lite mjölk/fil och smör och sånt i någon slags kylväska så man kan få lite frukost på mornarna. och på måndag börjar också skolan, gah, jag ljuger om jag säger att jag inte är nervös.
i morgon kommer hanna och jacob, yey!
jag har också dansuppvisning i morgon och jag kan verkligen inte danserna fullt ut, har små minnesluckor här och där, inte kul alls! känns skit jobbigt att ställa sig på scenen när man känner sig så himla dålig:( det är så skön känsla om man kan koegrafierna in i minsta detalj och bara kör gärnet, nu är det precis tvärt om, åhh jättejobbigt.
ae nu måste jag sova, i morgon ska lovisa och jag möta hanna vid tåget vid 10.20...kill me. ne skoja, det är det lätt värt!:) LATERO

från en annan uppvisning i våras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0