little romance

Har tittat på ca 10 avsnitt av vänner idag, och ja det är i princip det jag har gjort. Anna kom över en liten stund för att lämmna min present också! ett jättefint läppstift från make up store, blev skit glad, gjorde min dag haha! tack gulle:) och ja, min dag har alltså inte precis varit sådär jätte äventyrlig kan man nog inte påstå. hade lite feber i morse, och jätteont i halsen, men det känns mycket bättre nu som tur är. Hatar när man inte har varit ute ur huset på några dagar, som nu! usch känner mig så instängd, hoppas hoppas verkligen att jag känner mig helt frisk i morgon så jag kan ta en promenad eller nått!  förövrigt så lyssnar jag på lite nylagd musik till listan på spotify, wonderbra. ne, blir väl att se några avsnitt av vänner innan sleeptime! later

trött söt tjeja påväg till österrike... haha godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0