va gör vi, nu kör vi!

Nu är jag klar med första hemuppgiften på katedralskolan. Första läxan i gymnasiet är klar! känns gött. Dock är det ingen höjdar uppsats, men den duger nog i alla fall. I fredags nollades vi. Det var kul och klassen känndes för kvällen riktigt bra, jag åkte dock hem rätt tidigt. På lördagen blev det sthlm. Tittade på vickans nya hus som var jättefint! sen på kvällen blev det 50 års fest, salsa och god mat får beskriva kvällen haha. I dag har grönalundsgänget inte gått på grönalund(första gången sen 97 jag inte har varit på grönalund varje år) vi tog istället en lunch i någon fin trädgård. Sen hemfärd och jag har nu suttit ett antal timmar med läxan. ska se om jag kan sno några bilder och lägga upp här från våra faddrar! LATERO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0