09

JANUARI Hade bla överaskningsmiddag för martina som fyllde 15 år och sen var jag i Stockholm med fia och frida, shoppade och var på chrisbrown!
FEBRUARI var jag en vecka i sälen med familjen + matilda och sofia, apskojigt.
MARS, har inte mycket bilder från mars, men åt mycket fruktsallad, tränade mycket på friskis och svettis, köpte mina favoritskor och mina stentvättade jeans medans vardagen rullade på som vanligt.
APRIL jag lyssnade mycket på mellisa horn, sucktade efter sommaren, firade sofia som fyllde 15, tog massor bilder ute med anna..osv

MAJ tillbringade mycket tid på bryggan med sanna och tog även lite fina vår kort. åkte till grönan med sanna,anna och frida, köpte min bruna gladiator skor och deggade framför tv samtidigt som jag gick ut och sprang då och då.

JUNI, slutade skolan och drog till tre av de bästa veckorna i mitt liv aka gransnäs, träffade underbara vänner och bara njöt av tiden där.

 

JULI var på landet, sanna var där en vecka och vi shoppade i göteborg och gick på liseberg och andra trevliga saker. släkten kom sen och jag badade åkte ut med båten och fotade lite smått. fyllde även 15 små år.

 

AGUSTI  vi samlade ihop gransnäsgänget och spänderade en till vecka ihop! sen firade vi anna, gick promenader längsts ån med vänner och njöt av de sista sommardagarna. 

SEPTEMBER började nian och vardagen började rulla på, liksom läxor. tog bilder till bilduppgiften och tror det är de ända bilderna jag har från september.

OKTOBER jag,lovisa och anna drog upp till älskade hanna och vackra uppsala några dar, de tjejerna är för bra alltså. vi firade även nea med en mysig tjejkväll!

NOVEMBER sanna,anna och jag drog på en kryssning jag aldrig kommer glömma!  och så var jag på återträff i gransnäs, men som jag dock inte har några bilder ifrån.

DECEMBER lucia,jullov,julafton och allt efter och emellan..

 

 

 

 

pju, okej orker inte lägga till en enda jävla bild till. vill ni titta på mer bilder eller se vad jag hade för mig om dagarna 09 så titta i arkivet hah! en stor fett jävla puss. LATER

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Fia

<3

2010-01-10 @ 22:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0