stockholm#1

 

detta var vad jag fick med mig hem från stockholm. ( dåliga bilder för tog med mobilen) köpte både halsband och converse men dock inte klocka... fråga minst 4 pers och tittade runt lite här och var men ingen affär verkade ha exakt de klockor vi var ute efter så blir att killa ner på stan i veckan. köpte som sagt ett par väldigt efterlängtade converse! kommer användas mycket flitigt nu i vår/sommar. lite fina tröjor, leggings och hittade också tre mobil skal (ett vitt också som jag har på nu) och lite annat smått och gott!

ikväll blir det martinas place för lite middag och massa härligt tjejsnack muy divertido!. nu tänkte jag att jag skulle titta lite smått på biologin och sen kansek träna men tiden tickar och vi ska va där om bara några timmar, får se om jag hinner, annars blir det träning i morgon. LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0