the new year

skaffa gymkort och dansa häcken av mig
laga mer mat
godisförbud så länge jag kan (inget måste hela året)
ta vara på mina underbara vänner
göra spontana saker jag mår bra av
ta tag i plugget i god tid
sitta mindre framför tvn och datorn
inte slösa bort alla pengar på än gång
fota mer
försöka hålla mer ordning i rummet
lära mig spela bättre gitarr och piano
umgås med mina nära och kära så mycket jag kan och orkar
ta tag i saker och inte bara låta det rinna ut i sanden

några punkter jag satte ihop, ungefär som nyårslöften, fast vet ändå att jag inte kommer klara alla, men det är okej. jag ska verkligen försöka. för kommer garanterat att må så himla mycket bättre av de här punkterna, det är jag säker på. ska sätta upp dem på min vägg så jag påmins varje jäkla dag det här året. det blir bra. LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0