torsdag

heej halloj hejsan hallo. klockan är för mycket för att sitta här men kan ändå inte få nått gjort.. va och gymma tidigare i dag sen hem och åt och duscha lite och vips så va klockan halv tio? jaha, kanske dags att börja packa börjar plocka lite i mitt rum istället, vips så var klockan kvart över, oh skit måste ju göra matte läxan, hittar mobilen börjar lägga in kontakter och vips igen klockan är visst 23.22. bra karin bra. så himmmmla bra. inte mycket saker att packa över en helg men ändå... dessutom var det ju dom där mattetalen också? hmm får väl ta och göra dom i helgen och lämna in dem på måndag, men ändå vad fan är det här! jag som skulle börja ta tag i pluggandet i GOD TID, juste, åh bajs. ne nu ska jag faktiskt börja lägga fram lite nödvändiga stuff till stockholm. för i morgon smäller det thih, sanna och jag drar till sthlm! funfunfun! ne nu har jag inte tid för detta LATER

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Trist med matteläxa :S

2010-01-22 @ 12:28:43
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0