sommarlov

Nu är det slut. På riktigt och föralltid är det slut. Jag tror inte jag riktigt har fattat det än.. vadå aldrig mer ekholmsskolan? Även fast jag den mesta tiden har klagat och tyckt att ekholmsskolan är en av de sämsta skolorna jag någonsin satt min fot i, så kommer jag ändå sakna allt, eller i alla fall människorna! Min klass var riktigt bra trots allt. Det kommer kännas konstigt att inte se samma gammla vanliga ansikten varje dag. Och jag kan inte på nått sätt känna att det är sommarloV. det som man har gått och längtar efter sen oktober. Är den här nu? inte är det någon värme i alla fall. På söndag drar jag till Gransnäs, jag är faktiskt inte ett dugg pepp. Inte igen och inte med andra människor, jag saknar ju dom människorna jag hade som roligast med! som tur är finns än del där och väcker gamla härliga minnen.  Kan knappt förstå att det är ett år sedan... ne nu ska jag.. ja vad fan ska man göra nu? ikväll blir det i alla fall klassen först och sen får vi se vart kvällen tar oss. Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0