BROWNCAKE

 

8 riktigt dåliga cam biler med en osminkad trött karin, MEN med brunt hår!

så här blev alltså resultatet av toningen, mycket jämnare nu än innan vilket jag verkligen är tacksam för, dock täcktes inte riktigt allt, så har lite olika skiftningar som man kan se på bilderna. Toningen kommer bara sitta i i max 6 veckor, kommer alltså försvinna jättemycket efter bara några duschar. Vet inte om jag tycker det är bra eller dåligt än haha. Men jag är rätt nöjd ändå, ska bara vänja mig lite först hehe!

bra start på helgen med s&a. förutom att anna tonade mitt hår (tack anna!) så tjockade vi oss lite och såg på en halvkonstig film under kvällen. LATER


Kommentarer
Postat av: hannaaaaaaaa

AWESOMEEE!!

2010-03-13 @ 18:52:11
URL: http://lindqvisst.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0