-------------

har haft en jättefin helg!
Var först på gransnäs med underbara människor på fredagen åkte sen kl halv 8 på morgonen( efter att så fint blivit väckt av en hyper lovisa (hahah) till sthlm med mammi och pappa. Dom drog till dramaten med kompisgäng medans jag träffade vickan och gick runt och kollade lite i affärer, satta och sen och åt+fika. Åkte sen hem till henne och gick runt lite i sollentuna och pratade om alllt mellan himmel och jord. min fina vän <3
hade det jättebra verkligen!
I dag åkte vi till mina kusiner med mamma och pappa innan vi åkte hem. Min lilla kusin på ett år är så himla glad och skrattar verkligen hela tiden, helgo hela hon.
Idag har jag tjockat mig rijält. Bestämt mig för att försöka vara lite nyttig fram till las palmas nu. får gå som det går men värt ett försök.
Annars känns livet allmänt bra just nu, vill att tiden ska gå snabbt men ändå jätte långsam. Längtar inte till dagen då jag måste säga hejdå till er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0