------------

Hola kompizar.
Jag har varit urusel på att gå loss med kameran. tror inte jag knäpp en bild på hur länge som helst.
Har inte heller tagit kort på mig själv på ungefär lika länge. Vad hände med fjortistiden då man knäppte en bild innan varje utekväll..typ? tråkigt är det.
som ni kanske märker så är det ju inte direkt de nyaste snyggaste bilderna som dyker upp här på bloggen.Men som jag så många gånger skrivit förrut. Detta är ju lite som en rolig grej bara. Kul att skriva och lägga upp lite bilder bara. Men såklart det är tråkigt när det inte händer någoting heller.
Menmen, Nu är det lov! förhoppningsvis lite roligare bilder väntar.
puss

 

på torsdag-lördag ska jag få umgås med de här töntarna+jacob förstås! lovely.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0